سیاست حریم خصوصی

  1. گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
    به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی تماس بگیرید.

  2. میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
    بله، کالاهایی که دارای قیمت نیستند را از طریق تماس یا واتساپ یا چت ایمالز.

  3. بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش یا بازگشت کالا به چه صورت می باشد؟
    وجه پرداخت شده به  روش زیر  بازگردانده خواهد شد : .
    +واریز به حساب بانکی شما تا 72 ساعت انجام خواهد شد .