مقایسه مادربرد Gigabyte Aorus Z690 Tachyon با STRIX Z590-F Gaming Wi-Fi

مقدمه

در میان تمامی برند های موجود در بازار همیشه می توان ایسوس و گیگابایت را مشاهده کرد. در مقایسه مادربرد ها همیشه مدل های جذاب و با کیفیت بسیار بیشتر مد نظر افراد می باشند. توجه داشته باشید که این مدل ها برای استفاده در حالت های مختلف مناسب می باشد. مدل Gigabyte Aorus Z690 Tachyon را می توان به عنوان یکی از بهترین نمونه های موجود در این برند معرفی کرد. این مدل با پشتیبانی از پردازنده های نسل 12 اینتل توانسته سرعت بالایی را ارائه کند. وجود دو عدد اسلات رم از نسل 5 بسیار عالی می باشد. می توان تا 64 گیگ رم را به صورت دو کاناله در اختیار داشت.

این مادربرد قابلیت ایجاد اورکلاک بسیار بالایی را دارد. وجود 4 اسلات برای حافظه باعث شده است تا بتوانید فضای ذخیره سازی بالایی را در اختیار داشته باشید. وجود 6 عدد پورت ساتا در این مدل باعث شده است تا شما برای برقراری ارتباط های مختلف مشکلی نداشته باشید. برای خنک سازی در این مادربرد ها نیز می توان 4 عدد کانکتور بسیار با دوام را مشاهده کرد. وجود فناوری جدید خنک سازی در این مدل باعث شده است تا بتوان دما را به صورت عالی کنترل کرد. وجود پورت های بسیار قوی تایپ سی در این مدل برای ایجاد ارتباط های مطمئن در نظر گرفته شده است.

مقایسه مادربرد

مقایسه مادربرد های ایسوس و گیگابایت

در مقایسه مادربرد های ایسوس و گیگابایت می توان مدل های زیادی را مد نظر قرار داد. مادربرد STRIX Z590-F Gaming Wi-Fi از برند ایسوس یکی از جدید ترین مدل ها می باشد. این مدل به راحتی با برند های دیگر به رقابت خواهد پرداخت. این مدل از مادربرد به راحتی قادر است تا از پردازنده های نسل 11 اینتل پشتیبانی کند. می توانید برای انجام گیم های سنگین و به روز از این مادربرد نهایت استفاده را داشته باشید. وجود اسلات های به روز M2 در این مدل باعث شده است تا شما بتوانید سرعت بالاتری را تجربه کنید. وجود اتصال وای فای و انواع درگاه های موجود باعث شده است تا شما نگرانی از جهت ایجاد ارتباط نداشته باشید.