مقایسه مادربرد Gigabyte X299X Designare 10G با MSI Z790

مقدمه

در میان تمامی برند های موجود که قطعات و تجهیزات متنوع کامپیوتر ها را تولید می کنند می توان به گیگابایت و ام اس آی اشاره کرد. این برند ها به صورت گسترده ای مادربرد ها را تولید می کنند. می توانید با توجه به کیفیت بالایی که این برند ها دارند بهترین مدل ها را انتخاب کنید. در مقایسه مادربرد های مختلف می توان به Gigabyte X299X Designare 10G اشاره کرد. این نمونه با داشتن ویژگی های بسیار زیاد خود توانسته برای انجام فعالیت های مختلف مناسب باشد. این مادربرد را می توان برای انواع پردازنده های نسل 10 به راحتی مورد استفاده قرار داد. با داشتن یک ورودی تایپ سی می توان بهترین اتصالات را ایجاد کرد.

تاندربولت 3 را می توان به عنوان یکی از فناوری های به روز و محبوب به کار رفته در این مادربرد ها معرفی کرد. برای استفاده از حداکثر پهنای باند موجود می توان از این مادربرد ها استفاده کرده و تا 40 گیگ بر ثانیه برای سرعت را در نظر داشت. وجود اسلات های جدید و به روز M2 در این مدل برای بالا بردن سرعت عملکرد بسیار عالی می باشد. این مدل از مادربرد به راحتی می تواند دو کارت گرافیک را به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهد.

مقایسه مادربرد

مقایسه مادربرد های ام اس آی و گیگابایت

در مقایسه مادربرد های مختلف می توان مدل های ام اس آی را نیز قرار داد. تنوع بالا در این برند باعث شده است تا افراد زیادی از آن ها بهره ببرند. MSI Z790 یکی از مدل های بسیار به روز و جذاب موجود است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این مادربرد با استفاده از چیپست های اینتل سرعت بالایی را به نمایش می گذارد. طراحی فازی در این مدل باعث شده است تا ارتقا بسیار عالی را مشاهده کنید. پشتیبانی بسیار عالی از حافظه اس اس دی در این مدل برای افزایش سرعت عالی می باشد. وجود خنک کننده های دوطرفه در این مادربرد باعث شده است تا دمای دستگاه به خوبی کنترل شود.